zaterdag 4 april 2015

Driehoeken in mijn zetel

Saaie, grijze kussens... Dat hebben wij in onze zetel!

Maar gisteren kwam ik binnen bij Kwantum en zag ik daar de ideale stof om nieuwe kussenslopen te maken! Voor amper 5 eurootjes had ik een lap stof van 1m op 1m50, meer dan genoeg om 2 kussens een make-over te geven.

Aan de hand van deze tutorial begon ik eraan, snel snel natuurlijk want dat is nu eenmaal mijn 2de natuur! Slechte eigenschap van mezelf want uiteraard had ik verkeerd gemeten, mijn kussen is 50x50cm en in de tutorial spreken ze van 40x40cm.

Foert, dat kussen moest erin en na enige trek- en duwwerk lukt het wel. Ik heb nu een goed gevuld kussen... Misschien toch maar een andere vulling van 40x40 gaan kopen volgende week ;-)

2de sloop ging beter en die past perfect!

Ik vind het wel iets hebben, die driehoekjes en dat fluo oranje accentje erin!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten