donderdag 25 augustus 2016

It's a boy! ... dus... Do Did It SALE!





Jaja, mijn droom komt uit! Een meisje én een jongen, geweldig toch!
We zouden onszelf niet zijn als we dit niet op een originele manier bekend wilden maken en aangezien mijn ventje een fervente softballer is konden we niet voorbij deze typische Amerikaanse genderreveal!

Om het effect echt te zien deel ik graag dit filmpje met jullie:


Maar dit wilt ook zeggen dat ik alle jurkjes, rokjes, blousjes, jasjes, etc van de afgelopen 3 jaar quasi niet meer nodig heb! En dat is een hoop hoor!
De handgemaakte kledij staat momenteel te koop op mijn facebook pagina aan de hand van een veiling.
Er zitten zo'n 40 kledingstukken bij, gaande van maatje 1 jaar tot 2,5 jaar. De veiling loopt nog tot zondag 28/8/16 - 18u00...

Om je een ideetje te geven van wat ik kan aanbieden:





Waag je kans zou ik zeggen!

Veiling Do Did It Sale 


1 opmerking:

  1. Leuk nieuws!!!! En leuk gebracht! Geniet van een hopelijk heerlijke zwangerschap! De kleertjes zijn supermooi maar te klein voor onze twee meisjes, maar je zal zeker genoeg kandidaten vinden denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen