donderdag 21 september 2017

Fons en Sien *Blogtour*

Heel enthousiast zei ik 'Ja, tuurlijk doe ik mee met de blogtour!'
Het nieuwe én gratis patroon van Sofie van Wensje is dan ook de max!

Maar toen werd de dochter ziek...
Daarna de zoon...
2 dagen later werd mama geveld...
En als laatste lag papa ook plat in de zetel...

Een woord is een woord dus tussen de bergen was door naaide ik 2 Fonskes voor mijn kadeekes.
Aangezien het wat kouder wordt ging ik eens niet voor een jurkje maar voor een cool truitje.
Ik haalde een lekker warme sweaterstof uit mijn kast met een coole print en kon het niet laten om voor onze Berreman ook een Fonske te maken ook al moest ik het patroon dan nog verkleinen. Eerste keer dat ik dit doe maar het is me toch gelukt!

Sofie haar tutorial is echt super duidelijk en als je een overlock hebt zit deze trui zeer snel ineen!
Zalig vind ik dat, zo'n naaisels waar je direct resultaat bij ziet!

En dan moesten er foto's genomen worden.
Die kleine man van ons zit geen minuut stil, de zus had geen zin in een fotoshoot en het weer wou ook niet meewerken.
De foto's werden dus snel genomen op mama's en papa's grote bed, dikke fun voor broer en zus! Voor mama was het iets anders want tussen de foto's door moest ik zien dat die kleine man van ons niet van het bed zou totteren ;-)

Dit is dus in alle opzichten een projectje van snel-snel-snel...
Snel naaien en snel foto's nemen en dan nog snel de foto's bewerken aangezien mijn achtergrond en lichtinval niet super zijn!

Sofie, ook al was dit een race tegen de klok ik ben echt super content van je patroon en wees maar zeker dat er hier nog veel Fons&Sientjes in de kast komen te hangen!










Ben je benieuwd naar nog leuke Fons&Sientjes? 
Kijk dan zeker eens op de blogs van deze topnaaisters!


Fons & Sien blogtour

3 opmerkingen:

  1. Knap doorzettingsvermogen! Leuke stofjes koos je ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo schattig in hun matching outfits! Fijn dat je erbij was! Veel recuperatiesucces gewenst ginder! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super tof die foto's met z'n twee samen!

    BeantwoordenVerwijderen