zondag 1 april 2018

The Isa Sweater/Dress/Top + Boys-hack!

Ik denk niet dat ik u het laatste nieuwe patroon in naailand moet voorstellen?
De laatste week kregen we de Isa Sweater/jurk/top langs alle kanten te zien! En maar logisch ook!

Isa is een patroon dat echt alle kanten opkan.
Je kan er een romantisch, mooi, frivool jurkje mee maken maar evengoed een coole, hippe sweaterjurk of een toffe top/sweater met leuke opdruk!
Door de colorblock optie kan je echt spelen met stoffen en kleuren en ja hoor, deze keer kan je je restjes goed gebruiken.

Ondertussen ben ik al enkele Isa's rijker! Ik begon met het naaien van de croptop en voegde hier een paspel aan toe, dat maakt de hoeken maken net iets moeilijker maar dankzij de duidelijke handleiding is dit (bijna) easypeasy...
Na de eerste pasbeurt werd al snel duidelijk dat het model super zit dus er volgde nog een sweaterjurk, een sweater en ja ook nog enkele damessweaters!
Ik maakte de hals van de damessweater wel wat dieper en ging voor een V-uitsnijding, persoonlijk vind ik dit beter voor mij.
Je wist het misschien al maar tijdens de blogtour krijg je de damesversie gratis bij de aankoop van je Isa-patroon.
Wees snel want vandaag is de laatste dag!

Om mijn collectie helemaal af te maken wou ik een kleine hack doen op het patroon zodat ik er een coole jongensversie van kon maken.
In plaats van de V-colorblock ging ik voor een horizontale streep. En als er dan toch nog wat stof over is, waarom niet voor een leuke twinningversie gaan.

Je ziet het, het naaivirus heeft me weer te pakken!

Het grandioze talent achter dit fantastisch patroon is niemand minder dan mijn lieve vriendinnetje, Isabel van Bel'Etoile.
Een paar jaar geleden leerde ik ze kennen op ons naaiweekend en sindsdien zijn onze wegen elkaar alleen maar gekruist. Ik zou ze niet meer kunnen missen!
Super trots ben ik dan ook om haar patroontje te mogen voorstellen en maar al te graag blaas ik daarvoor nieuw leven in mijn blog.
Girlie, you did it! Super dikke proficiat met je patroon, wij zijn ongelooflijk fier op je!














4 opmerkingen:

  1. Oh lieve schat, dankjewel voor je mooie blogpost en prachtige Isa's! Ik zou je ook niet meer kunnen missen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blij je weer in blogland aan te treffen (al is irl ook altijd leuk natuurlijk). Altijd al fan geweest van uw creaties, dus ben benieuwd waarmee je ons nog gaat verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooie versies! Leuk dat het ook voor jongens kan.

    BeantwoordenVerwijderen