donderdag 5 mei 2016

Streepjes in de zon + uitslag give-away

De eerste echte zonnige dag! Zalig toch, hoelang wachten we hier al op...
Reden te meer om naar het park te trekken met een gloednieuw jurkje!

Mijn pruts was echter niet in 'hare goeie' zoals we dat hier zeggen en ze wou niet op de foto.
Na een zoveelste poging (uiteindelijk zijn de foto's zelfs genomen in Bobine haar tuin) heb ik het opgegeven. Gekke bekken trekken, dat was anders geen probleem ;-)

Over het patroon valt niet veel te zeggen, het is de basisjurk van SVDHZ 2 met de terugflapmouwtjes. Ik was en ben er nog steeds super enthousiast over!
Vorig jaar heb ik quasi dezelfde jurk gemaakt, dat kan je hier zien en ik vind het zo jammer dat die niet meer past! Dus ja, het is bijna dezelfde jurk maar toch net iets anders.

Dan is het ook nog tijd om de winnaar van onze give-away te vermelden.
Jammer genoeg was er niemand die het juiste antwoord kon gokken, we hadden namelijk 60 stuks gemaakt!
(1 persoon had dit wel gegokt maar ze was een dagje te laat hiermee, sorry!)

Daarom werd er een winnaar getrokken uit de deelnemers die 59 en 61 stuks gegokt hadden.

And the winner is: Kim van Audenhoven!
Proficiat!!! Jij kan voor € 25 gaan shoppen bij de Stoffenmie !



 

Stof: Cas&Nina





2 opmerkingen:

  1. Leuk jurkje, helemaal af met dat stofje! En een dikke proficiat aan de winnares.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Alweer zo'n schoonheid van een jurk, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen